C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 7 de marzo de 2018

RESULTATS CAP DE SETMANA 3-4 MARÇ

CASTRO ALFONDEGUILLA 
Diumenge continuavem en el Circuit Diputació de Carreres per Muntanya, amb la XII Cursa per Muntanya Castro d´Alfondeguilla, Cursa de 18K y 1118m+, on tambe vam tindre als nostres companys donant guerra, si es que on anem donem que parlar!!!
 
- Miguel Angel 1h42min 4º absolut
- David Galera
1h52 2º Veterà


Classificació

CURSA BENISSA 

Donem per finalitzada la lliga, arriba la 4ª prova del Campionat de Lliga de Carreras per Muntanya de la FEMECV en Benissa (Alicante) i fins alli es va desplaçar el nostre equip, que ens representava tant en la categoría absoluta de 22,6K y 975m+ com en la Juvenil de 14K y 400m+. Els objectius estaven clars, primer disfrutar de la cursa i del cap de setmana, segon aconseguir un podium per a les xiques, i com no els nostres aconsegueixen tot el proposat, Enhorabona companys!!! Ara ells conten les vicencies:

- Sonia: "Benissa, última cursa de la lliga Femecv. Estem de xarreta María, Silvia, Alberto i jo, i de repent eixida rapidíssima. Els 10 primers km son quasi tots de pisteo i això fa que anem a un ritme altet, després be un troset de muntanyeta, ahi em note que les cames no están al 100% i el cap menys, no estic molt motivada en esta cursa i aleshores no tinc moltes ganes de patir, així que agafe un ritmet comode...i per acabar altres km de pisteo i asfalt en el que tornem a pegar un últim apretonet. Al final 2h16 i 4a classificada, contenta amb el resultat, perque encara que el cap no anava molt li he guanyat la batalla!!! Super contenta de ficar el meu granet d'arena per aconseguir una segona posició per equips femenins!!!! Som poquetes però valentes xikesss!!! L'any que be que no se giren...I molt contenta per la 5a posició absoluta en la lliga, ha segut una lliga un poc accidentada però em quedé en tot lo aprés en cada cursa i sobretot en els grans moments que em pasat tot l'equip!!!"
 
- Silvia: "Cursa Benissa: No arribava fisicament en les millors condicions fisiques, uns problemes musculars en els isquios i el tipus de cursa, poc muntanyera i excessivament corredora va fer que patira el que mai he patit des de que porte corrent. Potser el més fàcil haguera sigut retirar-me... però havia d’intentar-ho per l’equip. Patint i animada per Alberto i Maria, vaig acabar, amb sensacions molt roïnes, però vaig acabar. Encara aconseguisc entrar en una 3a posició veterana, i un temps que em classifica com a tercera veterana en la lliga femecv tras les tres curses. I les xiques aconseguim pujar un escaló en la classificació final, sent subcampiones per equips"

- Joan:
"3a PROVA LLIGA FEMECV | 14Km +400. 1h13' | 5 posició compartida. Última prova de la lliga FEMECV, on anava per anar, ja que la meua lliga va acabar quan 3 dies abans de la segona cursa (La Vall) em vaig lessionar. Respecte a la cursa, molt molt corredora, tot lo contrari al que m'agrada. Primers 4km d'asfalt a 3:30, un poc de muntanya i altres tantos d'alfalt per a tornar al poble... crec que no fa falta dir res més. Molt orgullós de la cursa que he pogut fer, aguantant el tipo, sabent que no arribava en les millors condicions. Acabant el recorregut de la millor manera, junt a Borja i Pablo."

- Alberto: "Benissa. Última de la lliga, cursa ràpida i de recorregut per al meu gust....prou lleig. Eixim amb l’objectiu de conseguir les xiques el podium per equips i al final, tornem en algún més. Felicitar a Sonia per la lliga que ha fet i a Maria, que ha anat millorant a pasos gegants i que debutaven en esta competi. A Joan, per com resumis una cursa que “no m’anava be” amb tanta claritat i humiltat (sin filtros, eixe es el camí) i a Silvia pq es difícil canviar de xip i acceptar els nous rols Així i tot s’embarca en estes batalles com una juvenil...al final podium d’aueletes...però que encara marxen!!! I enhorabona a Patri!! Pel carreron i victoria!! A continuar creixent!! Jo torne amb una sobrecarrega de bessons de campionat, degut segurament a la mala hidratació que me caracteritza!!!"

- Maria: "Última prova de la lliga FEMECV, Benissa: 2h28, 7ªclassificada, 2º per equips femeni. Molt contenta. A per més!!!"
 

















No hay comentarios:

Publicar un comentario