C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 21 de diciembre de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 16-17 DECEMBRE

IV TRAIL SONEJA 

Diumenge 17 de desembre de 2017 a les 9:00h  i fins Soneja es van desplaçar els nostres companys per disfrutar del IV TRAIL SONEJA "ALTOS DE PALOMERA", amb una distància aproximada de 23 Km i un desnivell positiu d'uns 900 mts. No van defraudar i ho van passar d´allò més be. Ells mateixa ens conten:

Martin: " Trail Soneja: 23Km y 900+. Una de las carreras que más he disfrutado. Señal que vamos por buen camino. Un recorrido rompe piernas, como a mi me gusta, subidas corredoras, subidas duras, bajadas técnicas, senderos rápidos, pista, asfalto...unos "rivales" honrados que no han tirado de especulaciones y se han dejado hasta el último grano de fuerzas (ahora ataco yo, ahora atacas tu...bufff). No he dejado de intentarlo hasta el final, pero unos pocos segundos me han dejado con el sabor agridulce del 2ºpuesto (amargo porque lo he tenido cerca y dulce porque he disfrutado como un niño). Finalmente se agradece poder ver a una organización ilusionada, que hace lo que tiene que hacer para que los corredores disfrutemos de un recorrido bien marcado, unos avituallamientos bien colocados y un postmeta animada y "alimentada" (el bocata de botifarra y longaniza tiene que ser bueno para recuperarte de un calentón asi, no?)" Enhorabona Martin.
Vicent Peris va aconseguir un 3º lloc en la seua categoria en 2:03:27. Enhorabona Vicent!!!

10K VALENCIA

Un altra prova del circuit sanitas marca running series, arriba a Valencia. La prova es va disputar sobre un recorregut de 10.000 metres. El recorregut totalment homologat per la RFEA. Els nostres companys que van anar a lluitar contra el crono van aconseguir grans marques, ells mateixa ens conten les vivencies.

Miguel Angel el nostre company polivalent, va aconseguir un gran temps creuant la linea de meta en 34:30.

Mariam: "Bon dia equip, faena feta!!! 41:38 MMP al 10K Valencia, tercera vetarana A. Molt contenta. A seguir!!!"

Ruben Lucas que acompanyava a Marian, va fer molt be el seu paper de llebre, ajudant-li a fer MMP

Enhorabona companys!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario