C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 16 de junio de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 10-11 JUNY

FREDES-PAULS 
Fredes-Paüls, és la travessia clàssica del Port que seguint el GR7 separa els pobles de Fredes i Paüls, per una distancia de 50 km aproximadament. Alli vam tindrem al nostre companys Dani, que va pujar al m´es alt del caixó, Enhorabona Dani!!!

Dani Colom: "Fredes Paüls. Este dissabte no va ser dels dies que més he disfrutat corrent, feia molta calor. Vaig surtir al meu ritme com sempre, prompte em vaig poder ficar el primer i anar fent la meua cursa fins l´avituallament del Caro km 27. En este punt ja duia uns 3min de ventaja sobre le segon, el que va fer que continuarà en le mateix ritme fins a meta. Al final vaig acabar 1º en un temps de 4h22min!!!Ara ja a pensar en Andorra, que aixó ja esta ahi"
CATI
El diumenge 11 de juny a les 8:00 hores, va tindre lloc la cursa per muntanya de 21km, Esperit Skyrunning Cati, on la nostra Sonieta va aconseguir pujar al primer lloc del caixó. Enhorabona!!!

Sonia Mundina: "Cati. Eixida rapideta, com sempre en estes curses, al principi em coste aun poc agafar rtime pero poc a poc em vaig trobant millor. Comence la pujada i ja em fique primera, fa una calor que es mortal, pero intente no baixar el ritme, ja que veig que estic agafant un poc de distancia amb les altres xiques. Una vegada coronem ja comence lo bo, aixi que agafem aire i a disfrutar del recorrgut!!! A l´Avella esta la familia animant i em donen forces per fer l´ultim apretonet final. Arribada a meta en 2h15min i 1ª classificada. De moment seguisc lider provisional de la lliga, aixi que a recuperar i a per la pròxima!!!"

LAKUNZA-ARANLAR
El diumenge 11 de juny de 2017, se va celebrar la XIV Lakuntza-Aralar Mendi Lasterketa de 25 quilòmetres en 1200m +. Fins el Pais Vasc, es va desplaçar el nostre amic Ruben, on va aprofitar per passar uns dies de turisme, i aprofitar per coneixer les impresionants muntanyes vasques.

Ruben Marc: "Lakunza Aralar 25km 1200m. Sense paraules... cursa brutal, organització brutal, muntanyes brutals, afició pel muntanyisme brutal. Donar les gràcies a Izascun per convidar nos i poder gaudir d'aquesta terra i d'aquesta gent. Donar les gràcies a l'organització pel tracte especial durant tot el cap de setmana.
El que defineix un poble, és el tracte que tenen amb la gent i la gent de Lakuntza és increïble, ens han tractat de luxe. El cap de setmana ha sigut molt intens, divendres nit sopar i compartir experiències en la gent del poble, dissabte escalada en parets altíssimes i boniques, reconeixement de la serra de aralar i el pic de Sant Miguel , turisme per Pamplona, futbol en Tafalla ( CD Castello - Penya Sport), soparet de pasta i descansar.
Diumenge cursa: Eixida rapida i fortíssima, la gent del nord està molt forta i tenen una afició a la muntanya brutal. Em pose el 30 més o menys i aguanta així tota la pujada amb pals. Muntanyers animant per tot el recorregut, OSO ONDO!! AUPAA!. Un recorregut de fang, sendes limpies, serres i pics increïbles, animals per tots els llocs pasturant. Baixada d'infart per pastos i boscos de xafar comodíssims per a nosaltres que estem acostumats a roca i pedra solta. Calor asfixiant en els últims km però amb un somriure d'orella a orella per l'oportunitat d'haver gaudit d'aquest territori. Al final 2h 46min i el 36 de la general, després de la marató de la setmana passada no demanava res més que gaudir i passar-ho bé.L'any que ve tornem!!!"


No hay comentarios:

Publicar un comentario