C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 25 de mayo de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 20-21 MAIG

5K BENICASSIM

Silvia: "5K de Benicassim. Després de molt de temps sense posar-me un dorsal, Alberto em busca una cursa amb l'objectiu d'entrar a meta amb la peque!!! Aixi que el 5k de Benicassim és la cursa elegida. Circuit molt ràpid, que encara que no isca amb esperit competitiu a la fi vaig acabar bufant... 22'20" i una 2a posicio en veteranes A que va ser tota una sorpresa!!! El millor... compartir l'entrada a meta i pujada al podium. Ara, a seguir entrenant i sobre tot a disfrutar!!!"
Classificació

15K NOCTURN CASTELLÓ

Santi: "15K Nocturn Castelló. Segona cursa del circuit d'asfalt, vaig anar en ganes de bufar i els 3 últims km vaig bufar molt i a bofetades en 2 més, a un m´el vaig fer en pataques i l'altre per 2 segons se me va escapar. Molt content  i 2on vetera A. Ara a per el 5k de Vilareal"
Sandra: "15K Nocturn Castelló. Acudisc al ser cursa del circuit encara saben que no estic per a res, pero em va servir per despertar el virus q portava dins.....en fi 2 dies en mal estar. Espere poder tornar on estae, no demane mes!!!"
 Classificació

GRAN FONDO LA MUSSARA

Sonia Escuriola: "Mig Fondo de la Musara...97,7km +1700, 3h 46 min..molt contenta de les sensacions sobre tot en les pujades, me vaig trobar molt forta de cames en canvi en les baixaes me pasaen tots jajajaja pero be es lo que hi ha...bona experiencia per a descansar un poc de còrrer...pero no ho cambie eh?? Jejeje...ara ja modo Sierra Nevada!!!"
David Mundina: "Gran fondo la musara... 189 km... 3250 mtr+... 6h48'... Encara tinc el cul escaldat... #nomevaiggirarpujan #nosebaixartincmasapor"
Classificació

PUERTOMINGALVO

Sonia Mundina: "Puertomingalvo. 1h53 i 1a classificada!!! Carrereta corredora que em serveix per a bufar un poquet i fer un bon entrene!! A seguir!!!"
 Classificació

TRAIL 15K BENICARLO
 
Maria: "III Trail 15km Benicarlo. Regal del dia de la mare. Objectiu: entrar en meta en Jon, aconseguit!!!1h50' de cursa. Molt contenta, però queda molt per entrenar. No recordae el que eren les agulletes!!!"
Classificació

No hay comentarios:

Publicar un comentario