C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 5 de abril de 2017

RESULTATS PRIMER CAP DE SETMANA D´ABRIL

TRENCACIMS
En Mitja Marató, la qual consta d´un recorregut de 23 quilòmetres amb un desnivell de 1.932 m. La sortida de la prova es va prendre el 2 d'abril de 2017 a les 08:30. Vam tindre al nostre company Joan. 

Joan: "Aquest any decideixo fer la "curta" d`´una gran cursa, puntuable per la copa catalana, arribem a Paüls amb un vent que tombava però l'ambient de cursa es nota i poc a poc va passant el fret, després em fico a observar la gent i la veritat no conec a ningu, gent de fora i molt de nivell amb totes les categories, es nota que es de la copa catalana. Es dona la sortida cara amunt com es Trencacims i el ritme es massa fort per com estic ara, però les sensacions son bones quan corono les foies, i començo el meu ritmet fort, la veritat no esperava trobar-me tan bé, però el treball fet amb Davitillo esta donan fruit, i aixi vaig estar tirant fort tota la cursa. Tenia a tiro al tercer veterà però un canvi de cursa on van llevar la muntada a la punta de l'aigua va canviar el plantejament i no vaig poder adelantar més llocs. Al final 2h29m el 24 i 5 veterà en una copa catalana, no esta mal perque estic en millora i se que puc donar més. Aupa!!!."


PUJADA A LA NEVERA. ATZENETA
Dissabte 1 Abril a les 8 del mati va donar l´eixida La Pujada a la Nevera d´Atzeneta, als seus 27.3Km i 1040 m+, enguany la seua edició número 17 i la segona de les proves de la Lliga Castelló Nord. Molta representació rojeta, la qual van aconseguir una primera posició per equips. Enhorabona companys.!!!

Dani: "Moltes ganes les que tenia ja de poder debutar en el GR33!!! La cursa va sortir un poc lenta, cosa que a mi em va vindre be perque sempre m´agrada anar de menys a més.Vaig anar fins la Nevera controlant una mica per poder fer una segona part de cursa més rápida. Al final va sortir be, poden entrar a meta en un temps de 2h12min i en una tercera posicio."


Jero: "Pujada Nevera Atzaneta. Segunda prueba de la Lliga y siempre contentisimo de correr en este pueblo que tantas alegrias deportivas me ha otorgado. No fue mi mejor dia pero el 19 de la general y 5 veterano me dice q esta Mel de romer!!!. Tiempo de 2h 26min y muy contento de compartir la mañana con amigos!!!"

Santi: "Pujada a la Nevera. Ja tenia ganes de tornar a tindre bones sensacions en la muntanya. Vaig eixir conservador, dosificant i al final en moltes forces i ganes de més. Aquesta cursa m'ha pegat l'empenta que em faltava per a la MiM."

Alberto: Pujada a la nevera. "Voy con todo desde el principio", amb la idea de no soltar-me dels meus companys Cris i Santi, ja que per a mi son una aposta segura. Ho done tot en el terreny que no m'agrada, pujant i arribe molt a prop d'ells. Me tire a baixar pero en la baixada técnica no els agafe i no només aixó, ni els veig a lo lluny!!! Jo vaig a tope i res de res. Maremeua si corren els cabrits!!! Al final content per la cursa, me vaig exprimir i vaig superar amb nota les crisis mentals durant la cursa"

David Galera: "Pujada a la nevera 2017. Siempre queriendo mejorar pero no fue el día. Me quedo con los saludos y abrazos de tod@ la gente del equipo. Carreras hay muchas. A la próxima más y mejor."

Sonia Mundina: "Pujada a la nevera. 2h38 i segona classificada. Contenta de millorar el temps de l'any passat pero per altra banda no vaig acabar de trobar les sensacions que m'esperabe...Pero em quede en lo bo, que poquet a poquet anem millorant!!! Enhorabona a tots companys per eixa primera posicio com a equip!!! Ahh i jo super contenta de ser lider de la lliga, fa comboi!!!Ara ja a descontar dies per a la MIM!!!"


10K XILXES
Dissabte per la vesprada, 1 d'abril de 2017 a Xilxes a les 18.00h, va tindre lloc el recorregut de 10.000m pel nucli municipal de Xilxes i el seu terme municipal, alli vam tindre a la nostra companya Sandra.
Sandra: "10K Xilxes. Decidit a últim hora, avore com van les sensacions, ja que desde el Marató no veig hora bona, lluny del meu temps he fet tot el que he pogut encontrant-me millor als últims km que al principi, acabant 3a Absoluta. Tocarà recuperar-se o fer ganxillo".


MABO.
Diumenge 2 d´Abril va tindre lloc una de les proves més important del territori nacional, formant part de la Copa Espanya, la  XI edició de la Marató de Muntanya de Borriol amb els seus 42 quilòmetres i 2550+ i també la I edició de la Mitja Marató de Muntanya de Borriol amb els seus 21quilometres i 1228 +.
David Mundina: "21k Mabo, 1h57', Content de poder tornar a disfrutar sense cap molestia de les muntanyes que tenim en casa, carrera bonica de veres, en una primera part mes forta en la pujada al castell i la pedra, regulan forces i a partir de ahi tramos molt corredors i un final trampa, pero en el que me sentit molt be...!!! Seguim per a bingo!!!"
Sonia Escuriola: Marato de Borriol- Copa de España- 5h36min-11 Absoluta- Tenie moltes ganes de tornar a correr esta carrera pero esta vegada sabie que no ere la meua guerra...aixina que a disfrutar al máxim, fins al Mas de Jaume vaig amb la meua amiga Patri ritmet molt comode crec que massa i em dic Sonieta que no possarem un puntet mes? Les cames tenien ganes de guerra aixi que vaig pujar les antenes a un ritmet constant d´alli a la Pobla em va passar molt rapid, alli estave la meua super avitualladora Sonia!!! Que alegria vore-la... me diu que David ha guanyat la mitja!!! Que subidon!!! Isc de la Pobla com un cohet i al eixir alli estave la meua familia ma mare, la meua germana Teresa, Lluis, Ximo i Noa quina força i motivacio em donen!!! Me pasen mil coses pel cap i dins de mi algo em diu que ni ha que donar un poquet més, aixi que faig una segon part de carrera molt millor del que tenie pensat amb una força i unes ganes que ni jo mateix se d'on ixen...al aplegar al km 33 alli de nou estave Sonia em done anims i sense parar ni un segon continue, ja tenim la Mabo a la saca!!! Al aplegar al poble no puc evitar emocionar-me...he aconseguit rebaixar la meua marca en 20 minuts i quedar-me amb ganes de més...l´entrada a meta com sempre super bonica amb la meua familia esperant-me i la meua nebodeta Noa corrent cara a mi....bufffff quin cumul d'emocions...per mi aço es el que em done vida...algo inexplicable...i amb ella creue la meta..... si aço no es disfrutar de la vida que vingue algu i que meu diga!!!! Ara si que si, totes les meues forçes posades en Madeira perque alli si que es la meua guerra!!!!"

Patry: "MABO. La preparava i esperava amb moltes ganes, pero la lesio al peu ha fet que 3 setmanes sense poder correr foren massa. Vaig sortir tranquil.la i amb la mentalitat de disfrutar-la, compartint km amb Sonia fins les antenes, pero les pujades hem feien patir prou i començava a notar el dolor al peu. Fins Raca tot molt be, molt millor del que pensava, pero la veritat que el de després ja em sobrava, falta de km ee diu aixó jajaja, i fins meta a patir. 5:51h i 16 clasificada, contenta per haver donat TOT el q tenia (que era poc) i per haver conegut una cursa que m´ha sorpres i enamorat, per a mi una de les millors que tenim a la provincia. Tornaré per a baixar eixe temps que se que puc baixar."

Classificació

No hay comentarios:

Publicar un comentario