C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 12 de abril de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 8-9 ABRIL



CURSA DE MUNTANYA TALES

La VII Cursa de Tales Serra Espadà que es va celebrar el 8 d'Abril de 2017 les 09:00  i en un recorregut de 26 quilòmetres i un desnivell aproximat Asc: 1343+ / Desc: 1360-, vam tindrem al nostre company Jero que va entrar a meta 6 de la general, i 1 de la seua categoria. Enhorabona Jero!!!

MITJA MARATÓ BENICASSIM

La V MITJA MARATÓ BENICASSIM és de 21.097 quilòmetres (homologats per la Reial Federació Espanyola d'Atletisme), que es va celebrar el dia 8 d'abril del 2017, dissabte a les 18:00 hores. Van tindre a la nostra companya Sandra, ella es la que ens conta les seues sensacions:


Sandra: Mitja Marató Benicassim. Vaig anar sabent que no podie donar molt, d'on no hi ha no es pot traure, i equivocada estava, encara vaig poder traure la conclusió de que sempre no es pot fer temps, que a vegades s'ha de correr nomes en el cap i aixi poder tornar alçar-se. Crec q ja tinc el cap recuperat ara nomes falte recuperar el peu...i ho aconseguire💪🏼💪🏼. No hi haurien de la meua kinta pq encara aixi vaig fer 3a de la categoria.🙈



Classificació

PUJADA A PIPA. VALL D´UXO.

La XIX PUJADA A PIPA 2017, que es va celebrar a la Vall d’Uixó, a les 8.00 hores el dia 9 d’abril. La distancia aproximada va ser de 17 km i l’altura de 900 metros acumulats. Aquesta cursa es també la quarta prova puntuable del circuit diputació de curses de muntanya. Alli vam tindrem als nostres companys Vicent i Teresa, que ho van fer de categoria els dos. Enhorabona!!!

Vicent Calvo: Pipa. "Cursa de casa que feia anys que no corria. Eixim a full i sense girar-mos fins a meta. Content de guanyar altra volta a casa i aquesta vegada amb La Roja. Amunt GR33."

Teresa Escuriola: "Pipa: Allí ens plantem jo i esta vegada un costipat de... , pero una vegada més a donar el maxim. Com sempre em passa al principi em costa encontrar el meu ritme, massa rapid per a tot el que queda per davant. Arriba la PIPA, abuffff quina manera de bufar pero a la marxeta amunt que anem. En les baixaes vaig un poc en temor ja que el genoll no esta recuperat 100% pero em trove prou comoda. Arrive al 3er control i alli estan...quina falta em feia vore-vos!!! Seguim en més força i en moltissimes ganes d'arribar pero no estava tot fet, quedave l´última pujadeta!!! Arrive a meta, la meua pitufa m'espera en els braços oberts i una vegada mes creuem la meta juntes en una 4a posicio i un temps de 2h06'."

No hay comentarios:

Publicar un comentario