C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 1 de febrero de 2017

RESULTATS ULTIM CAP DE SETMANA GENER

TRAIL ALMEDIJAR
Diumenge 29 de Gener a les 9 del mati desde la plaça de l´esglesia d´Almedijar, es va donar l´eixida a una de les proves mes exigents, tant pel recorregut com per les condicions en les que s´encontrava el terreny, després d´uns dies de temporal, part de trajecte s´encontrava ple de neu i gelat, cosa que feia que els corredors patiren mes del compte.
 
Sonia Escuriola: "Trail Almedijar 26 km +1263 recorrido espectacularmente bello a la par que duro, lo llevaban anunciando...sería duro, pero no pensaba que tanto...ríos con abundante agua por los que pasamos por dentro si o si, un pico de Espadan con mucha nieve el cual se hizo complicado el bajar sin caer, sendas con piedras húmedas en las cuales era imposible llevar un ritmo..pero a pesar de las adversidades pude disfrutar muchísimo, luche la segunda plaza toda la carrera hasta que en el kilómetro 20, una gran corredora me adelanto tan rápidamente que no tuve fuerzas para seguirla y eso sumado a una fuerte caída me mermo el estado de ánimo y me limité a terminar como pude, y aunque el dolor era fuerte ....siempre pienso que nada nos puede borrar nuestra sonrisa...
Tengo que dar las gracias a la organización de esta carrera por el trato recibido, darlos la enorabuena por el carreron que tienen y mientras pueda allí estaré porque Espadan me tiene enmorada!!
Esta semana toca correr en casa, en mi montaña, se que no estare recuperada pero intentaré disfrutar al máximo!!!"




CURSA VILAVELLA
El diumenge 29 de gener, a les 9.00 hores van inagurar la nova distància aproximada de 16,200 km i l'altura de 599m, canvis en el recorregut que han fet d´una cursa mes atractiva i mes acertada per als corredors, que van passar un gran mati.
 
Teresa Escuriola: "Cursa Vilavella. Després de la setmana que vaig passar, sabia que patiria...pero no tant jajaja!!! Comence la cursa i abans d´eixir del poble ja note que les cames no responen com voldria pero seguim que queda molt de cami per fer. Comencen les pujades, em note fluixa pero em repetisc mil vegades que puc, clar que puc i ja quan hem diuen que vaig segona tenie que lluitar-ho fins el final, i aixi va ser. 1h46min 2ªabsoluta i 2ª senior!!! A per un altra!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario