C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 6 de julio de 2016

RESULTATS ULTIM CAP DE SETMANA DE JULIOL

10K NOCTURN ORPESA

Una vegada començat el estiu, arriba el circuit diputació nocturn. En la primera prova del circuit, Orpesa, es van reunir uns 500 corredors, alli vam tindre a la nostra asfaltera Sandra, disposta a convatir la calor i l´humetat de la nit vora mar.
Sandra: "10K Nocturn d´Orpesa. La idea es fer un entrene, de normal de nit vora mar fa molta calor. Eixida com mai rapidissima, pense collons quin entrene...pero com hem trobe be...vaig tirant, em fixe en corredors, i vaig passant-los i pense avui que vull entrenar em trobe com mai...aixi que vaig a tirar a vore q pase...la pujada al faro agonica pero una vegada dalt a topeeee fins la Platja de la Conxa...creue linia d meta en 42'27 baixant altra volta marca personal i 5ªAbsoluta i 2ª de la categoria." Enhorabona Sandra.

CAMPIONAT D´ESPANYA DE CLUBS A ZUMAIA
Fins Zumaia es va desplaçar el nostre equip per disputar el campionat de Clubs i passar un gran cap de setmana de convivencia. La cursa un Maratò dels durs, terreny, desnivell i sobretot la calor i l´humetat que va fer que el dia no fore el mes apropiat. El nostre equip no va poder puntuar per dos retirades que vam tindre per força major. El mes important es estar companys, al altra millor, hem de seguir lluitant i disfrutant del que mes ens agrada. Els nostres companys ens conten les seues experiencies.


Sonia Mundina: "Zumaia. No es pot pretendre estar dos setmanes sense entrenar i damunt en festes i voler arribar be a un marato. Sabie que patirie pero no me pensave que tant...la calor i l´humetat que feie tampoc va ajudar...no vaig tindre bones sensacions en quasi cap moment de la cursa...em quede en el ratet que vaig compartir en Soni, m'alegre molt de vore-la com torne a disfrutar, i tambe amb el que vaig compartir en Patri!! La cursa molt xula amb uns paisatges espectaculars!! Em quede amb el finde viscut amb els companys del GR33, ha sigut un gran finde ple d'anecdotes i rises!! Tenim que repetir"


Sonia Escuriola: "Zumaia....arribave molt tranquila, amb ganes de disfrutar d'un cap de setmana amb els companys del GR33, pero el que no pensae que una cursa em donaria tant...el meu objectiu ere seguir buscant eixes sensacions que no acaben d'aplegar..eixida molt rapida amb Sonieta pero de seguida veig que eixe no es el meu ritme i baixe un poquet la marcha fins al km 10, ai desidisc posar una rosqueta mes i trobe a Patri i un poquet mes avant a Sonia fem un tramo de la cursa juntes el qual disfrute molt amb ella!!! Pero el meu cos eM demane guerra i desidisc apretar avore on aplegue i el resultat??? Em torne a trobar a mi mateixa, a la que disfrutae tant abans de la lesio, amb força pujant, confiança baixant i sense patir en cap moment mes del conte!! Aixina que Zumaia m'ha tornat el somriure!!!Gran finde amb grans amics!!!"





Arturo: "Marato de Zumaia bon finde el que vam pasar junts.... Comence el Maratò corrent molt la gent i seguim el ritme fort que fique la gent em trobe be i no alçe el peu quan ja portem uns quans km pense que igual me estic pasant i despues fare curt pero al mateix temps no vull disar un grupet on anem un quans i es porte bon ritme , pero sobre km 20 crec em trove a David enterra que l´han tirat i se ha pegat un colp fort a les costelles i pare a vore com esta es pot recuperar i d´ahi fins meta acabem el Marato juns encantat de conpartir km en ell, porque esto es un club pa lo bueno y lo malo tututua"


David Mundina: "Maraton de Zumaia. Carrera impresionante con unas vistas espectaculares, circuito muy duro y rompepiernas que sumado a la humedad y la calor que nos hizo, pues tocó sufrir... Salida rápida, intento coger ritmo de carrera, pero las sensaciones no acompañan (empiezo a acordarme de las sangrias de la semana de fiestas...), poco a poco voy intentado acoplar mi ritmo, hasta que en un cresterio tropiezo contra otro compañero con tan mala suerte que salgo disparado callendo mis costillas sobre una bonita piedra... Me quedo grogui, al cabo de unos minutos llega mi compañero Arturo al rescate, me ayuda a levantarme y seguimos... De ahi a meta fui un sufrir, intentando no lastrar a Arturo, que iba tirando de mi y animandome, al final logramos cruzar la meta juntos... Agradecer a Arturo su gran detalle, ya que gracias a el pude terminar esta bonita y dura maraton... Ahora a ver si recuperamos el golpe que en dos semanas nos espera Sierra Nevada. Como siempre, lo mejor, poder compartir grandes momentos con los compis de equipo!! Gran finde con muchas anécdotas!!"


TRAIL BRONCHALES
Fins Bronchales es va desplaçar la nostra femina Belén per poder disfrutar de la seua primera edició, ella va triar la modalitat de Maratò i aixi disfrutar del entorn d´Albarrcin que es impresionant. Ella es conta.

Belén: "Trail Bronchales. Una bonica Marató per la Serra de Albarracín, amb unes vistes espectaculars i uns boscs de película. El seu recorregut entre els 1500-2000m d'altura, el desnivell, el terreny complicat i les elevades temperatures, la van fer realment dura. Molt contenta amb el resultat! 1a Absoluta i 33 de la General. Plus de motivació per al pròxim objectiu de la temporada... Ultra Sierra Nevada!!!"

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario