C.M. GR-33

C.M. GR-33

martes, 7 de junio de 2016

RESULTATS PRIMER CAP DE SETMANA JUNY

Un altre mes hem començat i un altre cap de setmana ha passat, i en ell les nostres competicions i asi els nostres resultats, Enhorabona a tots, cada cap de setmana som mes grans.


VOLTA AL VALL D´ALBA
En el nou recorregut XL de 25km amb 890m+, que havien preparat els amics de l´Albea Vall d´Alba i que tenia eixida el dissabte 4 de Juny, teníem present als nostres amics Santi, David i Patry. El marcatge de la prova va fer una mala passada a molts corredors i per aquest motiu arribaven a meta en la sensació de cabrejats i de no haver tingut un bon dia, però és que de tot s´aprèn i estem segurs que l'any que bé corregiran els errors d'aquesta primera edició.
Santi: "Vall d'Alba XL: Cursa a la qual em vaig inscriure a últim hora, no feia conte de fer-la però per no eixir a entrenar sol i que tenia ganes de provar el nou recorregut de la Vall d'Alba al final em vaig plantar en la línia de sortida. A mi em va parèixer un recorregut molt ràpid i a la vegada molt bonic, per a mi era com córrer al pati de casa perquè la major part de la cursa transcorria per les muntanyes de davant de La Pelejaneta. Vaig tindre molt bones sensacions durant tota la cursa, al final 25 km i 900+ en 2h 04min i el 24 de la general."

David Galera: "Pues tercera carrera de la lliga nord con mucha motivación. Muy corredora la carrera, buenas sensaciones 25k de menos a más y con ganas de más. Seguimos con el objetivo. Completar todas las pruebas."
Patry: "Vall d'alba '16: Carrera a la que llegaba con ganas. En la que al principio no conseguía encontrarme cómoda teniendo que andar todas las subida, pero a mitad carrera empiezan a responder las piernas y comienzo a trotar subiendo, y cuando mas a gusto me encontraba... Nos hemos perdido, Maru, yo y unos 20 o 30 mas. Y de ahi a meta una locura intentando remontar. Al final me quedo con las sensaciones que han sido buenas. 2:30min y 3a clasificada"

GEGANT DE PEDRA
En la Marató de BTT més dura d´Espanya, amb 100km i 3500m+ i l´eixida en l´Alcora i arribada a PuertoMingalvo, la Gegant de Pedra Small, teníem a la nostra fèmina Belén, ella ens conta la seua experiència.
Belén: "Gegant de Pedra Small per debutar al món de la btt... Quatre setmanes per preparar la Marató més dura d'Espanya. I objectiu complit! Sóc una Smaller!!!. Una prova molt dura que vaig disfrutar molt. Primer humitat i calor, i després aigua, dues tronades, una pedrejada i molt de fang... Un recorregut molt bonic pels voltants del nostre Penyagolosa. Súper contenta amb el resultat aconseguit, 2a fèmina!!!" Enhorabona Belén.

SKYRACE VALLIBIERNA
En la Skyrace Vallibierna, la quarta prova de la Copa de España de Curses por Muntanya en línea FEDME - Gran Premio Buff Salomon a la modalitat de Skyrace de 34 kilómetros i 2.700 metres de desnivell positiu, teniem al nostre company Arturo, ell ens conta com va viure l´experiencia.
Arturo: "Skyrace  acabada ja havien dit que era dura i ha complit en les expectatives ha segut tot, o per amunt o per avall, jajaja. Cursa dura però molt bonica paisatges increïbles al final 4:51" 



ELS BASTIONS
Fins la Vall de Núria es van desplaçar els nostres companys Rober, Joan i Miguel per afrontar les diverses modalitats que es celebraven en la Vall de Ribes. Els Bastions ruta circular, donava l´eixida dissabte 4 de Juny, on el fort oratge i les difícils condicions meteorològiques van ser les que van jugar un paper principal en aquesta edició. Els nostres companys conten les seues actuacions i on cadascú d´ells va pujar al seu respectiu podi, enhorabona xics!!!

MARATHON 50KM
Rober: "Els bastions marthon 52 km, carrera que decido apuntarme 2 semanas antes, ya que me cuadra en los entrenamientos para la ultra de Dolomitas. Subimos yo y mi compañero Joan, es sabado las 9:00 de la mañana el ambiente es buenísimo con los corredores, yo como siempre en primera fila echándole el ojo a los corredores, las 9:00, pum dan la salida y salen 2 a toda leche, yo quería ir más tranquilo, pero me digo tú " tira detrás haber qué pasa " y en un par de km rompemos un poco la carrera, empezamos una subida larga de 7 km y ellos delante, pero me veo fuerte y decido adelantar y tirar, llega  primer control y ellos para y yo no, " mi estrategia era a una parada en toda la carrera" por lo tanto le doy un poco de gas y los dejo y ya desde ese momento me pongo en cabeza y a tirar de zapatilla, llego a Nuria y hay mucha gente animando, hasta gente que no conozco animándome " venga Rober que  estas fuerte este año" les saludo y hago mi única parada de 30 segundos lo que me cuesta rellenar las botellas, salgo pitando y viene una subida interesante bastante larga, el tiempo empieza a cambiar, se pone todo negro y se oyen truenos, al,llegar arriba esta muy mal el tiempo, ya no nos dejan subir arriba del todo por el tiempo,,deciden mandarnos por una pista y ahí empieza a caer rayos y piedra que cuando te pegaba el dolor era fatal, nada como me gustan las inclemencias iba disfrutando pero el tema de los rayos acojonaba, yo tirando a buen ritmo y super motivado, a falta de 6 km de meta vuelven los rayos, pero ahora es agua lo que cae, y como si la regalaran, super motivado afronto la última bajada super camicace y disfrutando, llego a meta, apesar de la lluvia la gente alli estaba gritando y animando, y Rober se hace con el triunfo del marathon dels bastions 52 km en 5:28 h"

Joan : "Bastions. Salumos mi amigo Robert i yo hacia Ribes de Freser alli nos esperaba una gran carrera y de las buenas por los grandes paisages que tiene la zona, salida explosiva más rapida de lo que pensaba pero es que mi amigo Robert lo revento todo de salida, me cuesta mucho coger ritmo y tras la primera subida pienso que no seria mi dia, al llegar al primer control voy desanimado pero poco ha poco voy recuperando y tirando cada vez más fuerte, cuando llego ha Nuria no paro llevo de todo y quiero tirar haber si puedo remontar y de repente tormenta.Al final me cortan ha refugio coma de vaca y no veas para salir del valle, 12 km para salvarnos del apuro. Al final en mi ultimo paso que me ficharon iba de los diez primeros y al final pude hacer 2 de mi categoria pero si saber el tiempo, cuando subi al autobus llevaba 6h. Ahora ha pensar con la proxima."

TRAIL 65KM

Miguel: "Yo también me dejé caer por bastions para hacer la de 65 km. Carrera durísima por las condiciones meteorológicas, en el Taga tuve rayos, granizo, frio, viento... Un infierno. Y una última bajada de 5km -1000m de pista de patinaje, que me dejó muertico. Al final cuarto y último (solo hicimos cuatro el recorrido completo). Hoy me ha avisado Rober de que me llamaron al podio y me han dicho que acabé "
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario