C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 22 de junio de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 18-19 JUNY

XVII PETJADA

Els nostres amics del Running Moro, com sempre no van defraudar en una gran cursa, bon recorregut, bon marcatge i sobre tot un poble volcat en voler fer les coses be, aixi va ser que la Petjada va ser tot un exit. Els nostres amics van disfrutar moltissim tant de la cursa com del avituallament final en les xarradetes runneres en tots els coneguts que hi havien per alli.
-David Mundina 4º classificat absolut en 1h46min
-Cristian Andreu 9º classificat absolut en 1h48min
-Jero Martinez 23º classificat absolut en 1h55min
-Jose Martinez  3º vetera en 1h58min.

-Sonia Mundina 1º classificada absoluta 2h5min.
-Sonia Escuriola 4º classificada absoluta 2h16min




La nostra campiona ens conta la seua cursa. Sonia: "PETJADA. No sabia com tindrie les cames després del marató però córrer en casa sempre és especial i no podíe faltar... Estic tranquil·la, crec que dels anys que mes tranquil·la perquè vaig a disfrutar de la cursa. Eixida ràpida, al principi em coste agafar ritme, però quan arribe al Mollet comence el que a mi m'agrade... Quan arribe a sant Vicent em diuen que porte molt prop a la primera, i a l'última pujada ja la tinc a un minutet, així que decidís apretar i arriscar, és ara o mai!! Al final aconseguisc creuar la meta en 2h05 i primera absoluta!! Crec que encara no em crec que he guanyat la Petjada!! Va ser un moment molt especial!!!"

 Jero: "PETJADA MORO ; carrera bonita y bien organizada en la q todo el pueblo se vuelca a ayudar. Salgo fuerte desde el principio pero controlando pulsaciones y veo como Jose Martinez y Cristian desaparecen como una exalacion ufffff no tengo ritmo de carrera y las piernas tampoco suben....me relajo y al km 14 en varias bajadas mi cuerpo se calienta y cojo en una senda tecnica a Jose, prosigo bajando " a saco" osti !! Que divertido y llego a los ultimos 2 km estos asfalteros con varios q llevan cuchillo en la boca. Me limito a aguantar el tiron ultimo pero las piernas ya estan " PITAS ". Ultimos metros y Ana y Olga q me cojen de la mano y yo les digo susurrando -  Os quiero muchooooo ! Hijas mias !. El espikerHulk enloquece y grita mi nombre y el del Club ....Ole mi paso por Moro... Un pueblo 10"
 Classificació


TRAIL CHULILLA
Fins Chulilla que es va desplaçar per 6º vegada el nostre amic Miguel Angel Duplas, no va passar desapercebut i despres de banyar-se els peus a la famosa piscina d´aquest trail, que no es cap duatló, va creuar la linia de meta 1º classificat absolut guanyat la prova en 1h09min, aixi que Migue s´ho va passar d´alló mes be. Enhorabona Migue!!!

Classificació

No hay comentarios:

Publicar un comentario