C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 15 de junio de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 11-12 JUNY

MARATÓ DEL PENYAGOLOSA-XODOS

En la localitat de la nostra província que es celebrava la primera edició d´aquesta marató, per un paratge increïble i un entorn espectacular, va hi haver algun error greu per part de l'organització, cosa que va fer que els nostres companys que van pujar a competir desconnectaran i passaren un gran mati en els amics. Santi Saborit, Vicent Peris, Paco Saez i David Mundina es van retirar. David es va fer un esginç lleu i els altre es van sentir molests i desmotivats i després de fer unes hores d´entrenament, disfrutant i fent de les seues jejeje van plegar en moto i van esmorzar. Per un altra part Jose Saez aconseguia creuar la línia de meta en 4h54min i la nostra fèmina Sonia Escuriola aconseguia una posició 2/3 absoluta compartida amb Isabel Marco1ª sénior en 5h10min, ella ens conta.
Sonia: "Marató de Xodos... Arribava amb moltes ganes, ja que feia molts mesos que no corria tanta distància, però ni ha vegades que ni nosaltres mateix podem controlar el que pot passar en una cursa, així que una confusió en el recorregut fa que tota la motivació que tenia se'n va, el cap desconnecta i soles queda acabar sense pressió, disfrutant molt del recorregut sense maldecaps i de la companyia d'una gran corredora i persona Isabel Marco, parem el crono en 5h10min, posició segona/tercera absoluta!!!"



Enhorabona!!!

COPA ESPAÑA KM VERTICAL CERCEDILLA

El nostre company Miguel Angel Duplas, seguint en la Copa Espanya de Curses de KM Vertical, es va desplaçar fins Cercedilla i arriba dalt de tot en 50min06seg, en 16ª posició, la qual li permet remuntar en la classificació general. Enhorabona Migue!!!

III CURSA SOLIDARIA PER PARELLES CELTIC SUBMARI

Una de les nostres parelles, RubenLucas i Mariam, van acudir a la cita que hi havia solidaria en Vila-Real, per recórrer 6Km urbans i en benefici de la AECC, gran motiu. La nostra parella aconseguia classificar-se 5ª parella mixta. Enhorabona parella!!!

TRAIL LO COLL LLARG AMPOSTA

El nostre company Joan, seguint en el Circuit de Curses de Muntanya de les Terres del Ebre, va competir diumenge el TrailLo Coll Llarg d´Amposta 21,5 km i 1100m+ aprox. El nostre amic va creuar la línia de meta 5 classificat absolut i 1 Veterà en 2h11min. Ell ens conta de primera ma.
Joan: "Després d'una setmana de fer Bastions vaig per un nou objectiu aquest cop és el circuit de pesca terres del l'Ebre, una cursa molt bonica i dureta. La sortida molt ràpida i prompte em fico d'avant, em trobo prou bé i tiro fort però pensant en no gastar molt, ja que no se com respondrà el cos, arriba la primera muntada forta i em fico quart però veig que de baixar un poc el ritme i perdo una posició, quan arribo al dalt de la primera muntada em veig en ganes de tirar més i així o faig. Faig tota la cursa tirant sol i pensant en sumar uns puntets més per seguir avançant i així va ser, per primera vegada faig primer vetera en un dia de molta calor i poca pesca, però el llobarro que vaig fer en va donar el primer lloc. Ara a per l'altra aupa!!!"
Enhorabona Joan!!!


MARATO ALPINO MADRILEÑO

Per la serra de Madrid, diumenge es celebrava el Maratón Alpino Madrileño, Campionat d´Espanya de Curses per Muntanya de la FEDME, les nostres fèmines Sonia Mundina i Belén Agut que van ser seleccionades per la Selecció Valenciana van fer un gran paper, classificant-se com a . Sonia creuava la línia de meta en 5h45min mentre que Belén que li van faltar Km jejeje creuava la meta amb 6h14min. A les nostres xiques les acompanyava el nostre company Cristian, va patir mes del previst per problemes estomacals encara així va creuar la meta en 6h30min. Les xiques ens conten le seues experiencies:
Sonia Mundina: " Maratón alpino madrileño: És la meua primera convocatòria amb la selecció valenciana i estic molt contenta per l'oportunitat que m'han donat però al mateix temps nerviosa per fer una bona cursa i poder ajudar... A l'eixida ens fiquem prou arrere Belén, Cristian i jo, ja tindrem temps de guanyar posicions. Donen l'eixida i amb l'emoció isc prou rapideta, al principi estic un poc nerviosa i encara que me trobe bé vaig un poc accelera...però a poc a poc trobe el meu ritme i comence a disfrutar...van passant els km volant, pugem a la bola del mundo,a Peñalara i tot genial, després be la pujada a Cabeza de Hierro i ahi sí que patisc una miqueta, buff que pujadeta...però una vega coronem ja tot cap abaix fins a meta!! Al final 5h45, 21 de la general i 18 sènior!! Molt contenta amb les sensacions i amb el resultat!! Vaig disfrutar molt d'aquesta experiència!!"
Belén: "El meu MAM. Tres dies abans de la cursa em donen la "bona noticia" de què vaig amb la Selecció al Campionat d'Espanya.. He estat un mes amb la bici, no he corregut gens...però si hay que ir se va! Cap a Cercedilla!!!. Isc prou arrere, al costat de Sonia i Cristian. Als 100m ja note que les cames no acaben d'arrancar, passen els kms i me n'adone de què estic completament fora de la cursa. Així que a caminar... Mire rellotge, ha passat hora i mitja, m'adelanten vora 100 persones, i estic la mar de tranquil·la. Continue en la cursa, i cada vegada Peñalara està més prop. A les 2h, cames oxigenades, he agafat altura, comença lo bo...i per fi note que m'espavile! Aaaaara siiii!!! Un poc tard, però agafe el ritmet i a partir del km25 comence a disfrutar! Llàstima no tindre 50km més per davant...Entre a meta en 6:15, així que contenta! Bon cap de setmana amb els companys de la Selecció!!!"



Enhorabona companys, bona experiència!!!

CTO. ESPAÑA TRIATLO M.D. VALENCIA

Com no podia ser d'un altra manera, aquest diumenge en Valencia es celebrava el Campionat d´Espanya de Triatlo de MD, i el nostre company Vicent Calvo, es proclamava Campió d´Espanya de la seua categoria. Enhorabona Vicent, mai deixes de sorprendre-nos!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario