C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 11 de mayo de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 7-8 MAIG

Un altre cap de setmana ha passat i els nostres corredors han tornat a copar part dels pòdiums on han estat, es presentava uns dies roïns respecte a l'oratge, però ni l´aigua ni fred, han pogut en els rojets. Encara que estava tot banyat i emboirat, el temps va respectar i vam tindre un dia perfecte per practicar el que més ens agrada.

5K BENICASSIM
Ruben: "5k de benicassim. Carrera objetivo de la temporada, preparada a conciencia. M´agrada esta cursa per les vistes i el recorregut. Així que el dissabte a les 15h baixem el meu company i jo en la finalitat de rebaixar temps per escalar posicions en la classificació general del circuit de 5k de veteranos. Li faig de llebre fins al km 2,5 eixim apresa però controlant. A partir del 2,5 ja esta en bon ritme i descidisc tirar jo soles. Al final 19:34 marca personal. (La primera mmpp en 5k). I aconseguint el meu company posiconar-se 3er del circuit."

15K VILA-REAL
Sandra: "15K Vila-real. Tenia dubtes, setmana dura, el temps,... sempre no s' esta com una vol, però les ganes de fer una bona cursa, disfrutar i oblidar...han fet que avui les cames respongueren com mai...així que en un 15k medit curt...1h04min, 5ª classificada general i 1ª categoria. Qui va dir que açó d fer-se vell no mole, jajaja??"


TRAIL FREE RUN
Sonia Escuriola: "II Free Run 31 km+1700, arribava amb moltes ganes de tornar a disfrutar, de provar el peu de nou, de tornar a la montanya, esta carrera tenie les qualitats perfectes, dura, terreno tecnic, de dificil chafada..amb bones pujades i baixaes trenca cames. Que puc dir? Ahir vaig tornar a somriure, vaig tornar a disfrutar, vaig tornar a competir, me vaig trobar de nou a mi mateixa..sensacions molt bones per a lo poc que estic corrent, el resultat 2 absoluta amb un temps de 3:49!!! Vaig tindre la companyia durant tots la cursa de Roberto que me va ajudar moltisim, de Patri que vam fer la cursa prácticament juntes i el suport de David i Arturo qur sempre done un plus de motivacio!! Ara a seguir entrenant i a seguir disfrutant!!!"


Roberto: "II FREE RUN 31 KM 1700+. Me inscribo en último momento, no es mi estilo de carreras, pero como tenía un entrenamiento largo para el sábado decido hacerla, para ir por ahí solo, pues voy a la carrera!!!! , ya de salida decido acompañar a Sonia y intentar ayudarle en lo que pueda, carrera muy chula, pero por la climatología padecí bastante frío, al final muy buen entrenamiento y mejor compañía."


Patry: "II Free Run 31km. Carrera que no tenia pensada hacer, pero que me apetecía mucho ya q suelo entrenar por parte del recorrido. La verdad que la disfruté muchísimo compartiendo muchos kilómetros con Sonia y Rober. Me sorprendieron sendas y caminos q todavía no conocía y a los que volveré. Al final con tanto km me resentí un poco del pie, pero valio la pena el esfuerzo, muy contenta con mi tercer puesto."


Maria: "II FREE RUN 14KM. M'apunte a la cursa ja que es una distancia  curta pero dura i aixo m'agrada!
Sabia que disfrutaria pujant i patiria baixant, i aixi va ser.. Conseguisc aplegar a Raca primera i me pase la 2a xica en la baixada, pense que he d´apretar perque no s´en vage molt i aconseguisc tornar a passar-la en la segona pujada, la roca blanca, però se que aquesta bona posició no durara molt i durant la resta de km per aplegar a meta , tot de baixada em passa la segona xica, així que ja sols pense en aguantar i donar tot el que puc. Finalment aplegue a meta contenta, ja no per la posició, si no per  sentirme be fisicament i que les 2hores de cursa em pasaren com si hagueren sigut 5'! Bonic "mini trail" i contenta dels bons resultats dels companys d'equip"


XTREM ALMENARA
David Galera : "Xtrem almenara carrera que me gusta por todo en general. Como siempre dándolo todo!!!! Eehh Rubén!!!! Jajajaja a mitad carrera las fuerzas eran escasas y optado por disfrutar aún más de la carrera. Hoy si que magirat!!!"




No hay comentarios:

Publicar un comentario