C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 4 de mayo de 2016

RESULTATS ÚLTIM CAP DE SETMANA D´ABRIL


Els nostres companys competidors en aquest últim cap de setmana d´Abril, tots van aconseguir els seus objectius, que al fi i al cap, no es més que creuar eixa linea de meta disfrutant i sense fer-nos cap mal. Desde Otañes, Arnés, Sagunt i Llucena els nostres companys van recorrer molts kms i molts paratges molt bonics.
Miguel Angel que es va desplaçar fins Otañes per disputar el Km Vertical de copa Espanya, aconseguia colocar-se en el top25.
Joan que va sufrir mal oratge en la half Estels de Sud, va aconseguir pujar al segon caixó com a Veterà, nomes a 19segons del primer. Molt be Joan!!!
Silvia ens conta la seua experiencia "Cursa de Llucena...Apuntada a última hora, decidisc eixir per sensacions i intentar donar-ho tot!!!Cursa que comença molt rapida i ritme molt exigent el que agafem el trio Ruben L, Mariam i jo... Note que vaig a tope, però intente mantindre el ritme i aguantar a les dos primeres femines!!!A falta de 3km note el bessó algo carregat i encara que es una cursa "curta" els continuos puja i baixa em resulten durs!! Un plaer compartir podium amb Mariam!! I part de la cursa amb els Ruben's!!" 
Silvia va creuar la linea de meta en 1h36 aconseguint una segona posició senior, junt amb Mariam que aconseguia pujar al tercer caixó, van copar el podium de rojet. Enhorabona xiques!!!
També Ruben Marc ens conta : "Cursa de Llucena Apuntat a ultim minut, com sempre, ja me coneixen els de incidencias, soc un reincidente en la cursa de llucena. Bueno, encara no havia corregut desde la CSP només bici el dia antes i escalada tambe el dia antes aixi que anava a provar, a vore que tal. En el calfament notava doloret en la ingle aixi que la eixida la faig en Pauet a la marxeta. Una vegada al riu se men va pero a la primera pujada(es una carrera molt tecnica) l'alcance i veig que vaig be aixi que vaig tiran, la gent en les pujades camine... jo trotet CSPero i vaig seguint, alcance a Ruben i Mariam i seguisc un poquet, ja a la part que tornes cap a Llucena veig a Silvia i tire apope. Correm junts ja fins meta, al final 1h 36min" Enhorabona!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario