C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 25 de mayo de 2016

RESULTATS CAP E SETMANA 21-22 MAIG

15K NOCTURN CASTELLÓ
Gran ambient es va viure a la capital de la plana dissabte a les 22h, arribava el 15K nocturn i els carrers mes centrics de ciutat estaven de gom a gom, entre els 1200 participants entre el 5K i el 15K estava la nostra parella Sandra i Santi, que van disfrutar junts tota la cursa.
Sandra: "15K nocturn Castelló. Li tenia ganes aquest circuit, la nit és lo meu jijiji i haviem fet convoi per passar un bon rato, a més a més, només va faltar que a Santi li tocara el sorteig del dorsal i que vinguera en mi tota la cursa. No se perque va ser si nervis o l'hora... que tenia les pulsacions altisimes i em va tocar patir més del conte per poder aconseguir el objectiu marcat...finalment vam poder passar una bona nit, disfrutant del ambient de la capital. Correr en Castelló es com correr en casa. 
Junts creuem la linea de meta en 1h05min, 5 clas. general i 1 clas categoria. i agafats de la ma😍"


TRAIL ORPESA
Bon mati viscut en Orpesa, molta gent i gran cursa la organitzada per els companys. Cursa molt rapida i molt de nivell, la cosa va estar renyida. Els nostres companys ens contes les seues experiencies.
- Miguel Ángel Martinez: 3ºclas. absolut en 1h39min.

- David Mundina 13 clas. en 1h49min
 
- Cristian 17clas. en 1h50
 
- Patry 1ª clas absoluta en 2h04 juntament amb Sonia.
 

- Sonia Mundina: "Trail Serra Orpesa. Després d'una bona setmana de carrega d'entrenaments arribe a Orpesa prou cansada, pero decidís eixir a tope fins que el cos aguante. Eixida molt rápida i enseguida em done conte que no van les cames...aixina que baixe una marxeta...poc a poc vaig agafant a les xikes que tinc davant, primer a Xari i sobre el km 10 a Patry, i ja continuem juntes fins al final, tirant un ratet una i un ratet l'altra!! Al final 2h04 i primera amb Patry!! No era una cursa objectiu sino més be un bon entrene, vaig patir pero també ho vaig donar tot per vore fins on podía arribar...contenta amb el resultat!! Seguim suman!!"
Sonia Escuriola: "Trail Serra Orpesa, 2h10 min quinta classificada, anava a Orpesa seguint una bona setmana d'entrenaments i per vore com progresae el peu...en l'eixida ja em done conte que no es la meua guerra, el ritme de comensament ja no el podia seguir ni per asomo jejeje, aixina que a fer la meua cursa, recorregut molt bonic però molt rapid per al meu gust, correr, correr i més correr llevant dos pujades que va ser on vaig disfrutar, el demés anar apretant fins que el cos em deie frena que tu no estas feta per aço jijijiji, vaig acabar molt contenta per que seguim sense dolor!!!! EL millor la entrada a meta amb les meues tres perletes Carlos, Yago i Noa!!!".
- Maria 7clas, en 2h29min
 


ZEGAMA
En una de les millor Maratón del Món, Copa del món en curses de Muntanya, arribava diumenge la ZEGAMA, la cursa de les curses, sempre es un premi estar en eixa linea d´eixida. Maratò caracteritzada per el oratge aquesta edició no podia ser menys, el pais vasc es un altre món. Alli vam tindre al nostre company Ruben Lucas, que com ell diu " fue con todo". Ruben Lucas va creuar la linea de meta en 5h01min. Pos 71.
 





No hay comentarios:

Publicar un comentario