C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 24 de abril de 2015

XXII PUJADA AL MONTÍ D'ONDA (II)

Seguint amb les proves que formen  el Circuit Diputació de curses per Muntanya, era el torn aquest cap de setmana passat de la 12ª edició de la Pujada al Montí d'Onda on vam tindre quatre dels nostres corredors, que es troben participant en aquesta competició.

Així ens la conta cadascú d'ells...

Miguel Ángel Duplas:

"El miércoles daba por seguro que no iba a poder correrla después de volverme las molestias en el isquio/piramidal que tanta guerra me dieron el año pasado. A base de mucho, mucho estiramiento he podido competir en Onda y parece que la cosa no ha ido a más. Así que contento y a por la próxima!!!!!
David Galera:

"Monti 2015 una más para el objetivo final. Hoy un poco de cansancio. Vaaamooossss!!!!!!!"
Sonia Mundina:

"Vaig eixir controlant un poc el ritme, ja que el principi és molt ràpid. Després la pujada al Montí molt xula i en la baixada vaig xalar. Els últims km d'asfalt se van fer un poquet llargs... Al final 1h46 i segona absoluta!! 
Molt contenta, sobre tot perquè portava unes setmanetes amb molèsties als tibials i ahir vaig comprovar que ja estic recuperada, així que ara a entrenar i a per la pròxima!!"
Cristian Andreu:

"Carreres de les que m'agraden, rapidetes. Primera vegada que la faig i que em va agradar molt... tornarem!!"

Enhorabona a tots i a per les properes del circuit!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario