C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 16 de abril de 2015

ULTRA DEL MONTSENY (II)

En la Copa d'Espanya d'Ultres vam enviar a dos grans lluitadors, dos grans corredors i sobre tot dos grans persones, que ens van demostrar una vegada més la constància, energía, i motivació que han posat en cadascun dels entrenaments per aconseguir fer una gran cursa, un gran ultra en aquesta competició a nivell nacional.

Roberto Gil i Claudio Betoret, van participar el passat dissabte, en la primera prova FEDME de la Copa d'Espanya d'Ultres, el Ultra del Montseny, on van haver d'afrontar 85K amb 4600 metres de desnivell positiu.

El nostre amic Roberto Gil, ens fa partíceps del que va viure en aquest Ultra:

Roberto Gil:

"Ultra del Monseny, primera del circuito que voy a correr este año. Salida a las 6:00 de la mañana un ritmo muy alto ya de buena mañana. Decido bajar un poco el ritmo, pero aun así es rápido. Primera parte terreno poco técnico y mucha pista, de ahí que los 50 km los hice en 5:22 h.

Ya comenzamos la segunda parte desde Viladrau. Esta empieza un poco fea com mucha pista de subida al principio, pero luego ya empieza lo bueno. Tenemos 2 picos bastante pronunciados y con subida técnica. Ya subido el último nos hacen bajar 7 km de golpe, infernal para los cuadriceps, creía que no me aguantaban pero lo peor estaba por venir..., otro repecho de unos 500 mts positivos y la puntilla 10 km de bajada, la mayor parte por carretera y lo que no por pista. 

Bueno carrera acabada, no es el estilo de carreras que me gusta pero es lo que hay. Haciendo un tiempo de 11 h y 8 min con una posición 20 en la general y 11 posición en la clasificación de la copa España".

Per una banda, Roberto Gil, amb un temps de 11h i 7 minuts aconsegueix una 11ª posició en la classificació FEDME, i Claudio Betoret aconseguia també una gran 16ª posició amb un temps de 11h 24 minuts. Molt bones posicions dels nostres amics en aquesta primera prova i a falta de dos proves més que formen aquesta competició.

No hay comentarios:

Publicar un comentario