C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 1 de abril de 2015

II TRAIL DE NOGUERUELAS (II)

El passat dissabte va tindre lloc en la localitat de Nogueruelas, la segona edició del Ultramarató (70K) i Trail (27K), en el que teniem participant en la modalitat del trail a Alberto Recatalá i Silvia Sos.
Cursa dura i exigent, amb pujades fortes i molt de camp a través, eren algunes de les característiques que van tindre que afrontar a més a més de zones amb neu... però al mateix temps una cursa bonica, amb unes vistes espectaculars i atractiva per a qualsevol corredor que li agrade la montaña pura.

Així van viure els nostres amics la cursa de Nogueruelas:

Alberto Recatala:

"Cursa molt dura per a com estan les meves cametes, però a la vegada molt xula. A terres terolenques ens vam dirigir Silvia i jo per a correr camp a través, amb neu, en altura, per sendes..em va sobrar pista...

El dia perfecte en quan a temperatura, patint el caloret al final i sobrava l'aire d'algun ventilador que es van deixar en marxa.
El vespino va gripar en esta ocasió, però ja estic tornant a ficar-lo a punt

No em vaig girar en tota la cursa....

Tornaré algun any!!"

Silvia Sos:

"Aprofitant l'entrenament per a la MABO i no haver participat, decidisc buscar una cursa, i aquesta se m'adaptava al que volia, cursa més llarga i amb prou de desnivell. Només eixir el cap de cursa es para en sec, no sabem per on s'ix del poble... així que quan ens diuen per on és... anem els últims i a posar un ritme més alt fins el kilòmetre 2 que anem prenent posició. 
En la part de la neu, sobre els 1.700 metres, decidisc xafar un tronquet, en compte d'evitar-lo i em fa volar per aterrar a terra de cap, amb mala sort que em faig un tall al llavi... Sort que a un pam d'on vaig caure, hi ha molta neu que vaig agafant mentres vaig baixant, per taponar la ferida i fer que deixe de sangrar. Com les cames van bé, una vegada solucionat lo del bac, seguisc fent kilòmetres i disfrutant de cada pujada, baixada, pista, senda, rierols... fins aplegar a meta amb un temps de 3h 21' i en segona posició absoluta.  
Molt bona organizació, i una cursa molt muntanyera que té un atractiu especial!!".

Enhorabona als dos!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario