C.M. GR-33

C.M. GR-33

martes, 24 de marzo de 2015

15ª PUJADA A LA NEVERA D'ATZENETA I MARXA POPULAR (II)

Dissabte va amanèixer amb pluja, i no quatre gotes... Portava hores plovent, però el Club Atzenet ho tenia tot previst per atendre al corredor i vetlar per la seua seguretat.

Puntuals a les 8.00h es va donar l'eixida a una cursa plena de fang, divertida, diferent, banyada i que els nostres corredors no van voler perdre's.

Pel que respecta a la classificació per equips, un segon lloc va ser el resultant de la col·laboració de cadascun dels nostres corredors que ho van fer possible. Enhorabona a tots!!!
Així ens conten la seua cursa passada per aigua:

Sonia Escuriola:


"Avui en Atzaneta tenia clar on estic i on podia aplegar, així que isc amb Patri, esperan poder seguir-la tota la cursa, i sorpresón que m'he trobat i he disfrutat moltíssim!!! Sense patir en cap moment i acabant molt contenta amb les sensacions i amb la companyia d'una molt bona companya d'equip!!! Seguimos sumando!!!!
Sonia amb un temps de 3h13' es va classificar en 7ª posició.

Claudio Betoret:

"Carrera pasada por agua en la que volvía a ponerme un dorsal para encarar la recta final de la preparación del ultra del Monseñ. Decido salir de menos a más como siempre. El ritmo en el inicio de carrera es rápido, mucho más del que suelo entrenar lo que me agobia un poco. Llego a la nevera con un fuerte dolor en un gemelo, lo que me pone en duda el abandono, pero decido continuar.

La bajada desde allí la realizo bastante rápida y con algún repecho que no contaba, lo que me genera un poco de estrés con el crono ya que me habían contado otro tipo de final, en la que por las circunstancias del día había sido modificado. 

Contento con el resultado y un poco preocupado por el dolor del gemelo. Quería felicitar al resto de los participantes del club por los resultados obtenidos que nos han permitido alzarnos con la segunda posición en la clasificación por equipos y también a la organización por estar a la altura de las circunstancias".

Claudio va aconseguir una 14ª posició amb un temps de 2h35'

Patri Barreda:

"Carrera muy fria pero divertida en Atzeneta compartiendo kilómetros con mi compañera de equipo Sonia. La subida a la Nevera durilla, pero lo de bajar como siempre muy divertido y más con barro. Contenta con las 3'12h".

Patri, entrant a meta junt a Sonia Escuriola, aconsegueix un 6è lloc amb un temps de 3h 13'


Paco Sáez:

"Enganyat com a un xino i banyat i gelat com un cuquet. 


Volteta a la Nevera amb dos amics, fent animalades, menjant xuxeries i un llacet de mel en una cursa que feia almenys 7-8 anys que no els provaba.
Encara hi ha fang a casa🙈🙈 ".


Paco entra en meta amb Vicent i Lucas amb un temps de 3h 08'

Cristian Andreu:

"Atzeneta; dia molt dur, però veen el diumenge la MABO me lleve el sombrero, OLEEE!!!! 

Carrera que anava en Sonia i en la que m'he divertit molt i també hem patit de valent, ja que el primer lloc ha estat molt renyit. Però al final tot té la seu recompesa. Molt content per ella, que sé el que s'ho està currant 🏆🏆".


Sonia Mundina


"Mai havie fet una carrera amb eixe temps, patint un poc de fred però a la vegada disfrutant molt del terreny!! Al principi tranquiileta i disfrutant, als últims quilòmetres apretant molt i donan-ho tot ja que la segona xica la portava a pocs metres... Super contenta per guanyar la cursa i molt motivada per a la pròxima!!".

Sonia, entrant amb Cristian a meta amb un temps de 2h 58' aconsegueix la victòria de la prova.

Roberto Gil

"Primera vez en la Pujada a la Nevera. Día muy lluvioso y mucho barro. Carrera bastante rápida para el tipo de carrera que me gusta. Salgo fuerte para ver como estaba el motor, aguanto bien la subida hasta la nevera y la bajada que no era tan bajada como pensaba, tenia más repechos que al subir. 
A falta de 5 km ya me estaba quedando sin gasolina, pero acabamos bien con buenas sensaciones. Al final 2:31 y 11º en la posición general. Bueno, en conclusión, buen test para ver como afrontaremos ya la temporada de ultras de este año que empezamos en abril en la ultra Montseny.

Jero Martínez

"Me apunté a Adzaneta a última hora pero no obstante me lo pasé genial... Nuestro capitán Mundi me llevó el ritmo gran parte de la carrera como solo él sabe. A pesar de la variación del recorido por la crecida del rio y esos kilómetros de más hicieron la carrera purísima... lluvia y más lluvia. Al final el 20º de la general y 6º veterano con 2h 41 minutos. Siempre hacen una carrera bonita y bien hecha el Club At-zenet!".

David Mundina


"Pujada a la Nevera, carrera en la que vaig anar per compartir km, companyia i muntanya en gran part d'amics i companys del club. Carrera molt bonica, on les cames no estaven per a moltes històries, al final ja demanaven l'hora!!! Pero com sempre, hi ha que quedar-se en els bon moments, com els trams de carrera compartits en Jero, que carrerón se va marcar, i en els bons resultats dels companys i del mateix club!!! Seguimos para bingo!!!

David amb un temps de 2h 42' es classifica el 23º de la general.

Vicent Peris

I dos setmanes després de la Transgrancanaria, on vam córrer amb bona cosa de calor i calima, el dissabte tocava córrer a casa #LaNevera, en plan relax i disfrute.

Aquesta vegada amb una cursa passada, i ben passada per aigua. Contrast total en 2 setmanes de diferència. ¡¡ Quina manera de ploure!!

Alberto ens va embolicar per fer la cursa amb ell, i el tio va i ens canvia per un carajillo als Almendros. Esta ens l'apuntarem a la llibreta roja de Paco, jajajaja.
La idea era eixir a rodar i disfrutar. I això és lo que vam fer Paquito, Lucas i un servidor. La veritat és que la muntanya, en les condicions en les que estava, té algo especial.

Sentir com et colpeja l'aigua en la cara, l'olor a monte banyat, xafar sendes que pareixen rius, passar per dins d'un toll sense fer ni pensament d'esquivar-lo, eixe puntet de risc afegit que tenen les baixades enfangades... en fi, tot coses positives per poder disfrutar.

Molts pensaran que estem locos. Altres que tenim molt de mèrit. Però el veritable mèrit el tenen la gent de l'organització i els voluntaris que fan possible que en tals condicions, els locos puguem disfrutar de la muntanya. Matrícula d'honor per al C.M. At-Zenet.

#AtzenetadelMaestrat #GR33 #açotequeserbo #notegires #matxetecantoromo
#Atopeeeeeeeeee #Salutimuntanya

També va correr Lola Peñarrocha, que desviant-se del recorregut, va fer 1,5km de més entrant en meta en 4a posició.

No hay comentarios:

Publicar un comentario