C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 11 de febrero de 2015

XV MARXA A CABANES (II)

Gran ambient el viscut el passat dissabte en la quinzena edició de la Marxa a Cabanes, i ben cuidats per l'organització, que va tindre molts detalls amb tots i cadascun dels corredors.
A nivell de club, molts van ser els èxits i objectius aconseguits, i cadascun dels nostres corredors que van estar presents, ens fan una xicoteta reflexió de la seua pròpia cursa:

Sonia Escuriola:

"Què puc dir de la carrera del meu poble?... que com sempre no me decepciona. Les sensacions no han sigut del tot bones. Vaig patir una caiguda i després d'eixe moment tot ha anat a menys però amb l'ajuda d'un bon company d'equip he pogut acabar. Ara a recuperar per a la Transgrancanaria Advanced!!!".
Amb un temps de 2h29'56" Sonia va aconseguir una 6a posició en categoria sènior. I va pujar al primer caixó del podium en categoria local.

Santi Saborit:

"Avui m'he estrenat amb la roja. Tenia dubtes pel malestar general que tenia, però al final he acabat content amb el resultat".
Santi va aconseguir creuar l'arc de meta amb un temps de 1h57'35" en una 21ª posició general, i 14º senior.

Patricia Barreda: 

"M'he trobat molt bé, agafant el meu ritme i disfrutant d'una carrera que m'ha agradat molt. A falta de 5km he tingut una caiguda, i la veritat és que fins arribar a meta vaig patir molt de dolor a la ma. Al final molt contenta acabant tercera, ja que és el meu primer podium".
Patri es classifica com a tercera absoluta i sènior amb un temps de 2h19'00".

Roberto Gil:

"Aquesta va ser la meua primera cursa de la nova temporada, en Cabanes. Vaig elixir a vore com responien les cames i el cos, i la veritat és que vaig correr molt a gust i en bones sensacions. Molt bon ambient de club i molt bona organització de la cursa!!.
Roberto amb un temps de 1h52'08" entra en meta en una 10ª posició absoluta.

Cristian Andreu:

"Després de tres setmanes competint, aquesta cursa l'agafe amb més calma, disfrutant d'una molt bonica cursa en gran companyia".
Cristian, va acompanyar a la nostra corredora Sonia Mundina, gaudint d'aquesta cursa, i ajudant a Sonia a complir els seus objectius.

Sonia Mundina:

"Tercer any consecutiu corrent a Cabanes, cursa que m'agrada molt! Aquest any he fet la millor marca personal, 2h14'01", baixant 7 minuts el meu temps de l'any passat i quedant segona de la general. Molt contenta amb el resultat i de compartir podium amb dos compis d'equip!".
Sonia va fer una gran cursa aconseguint la segona plaça en el podium absolut i senior.

Alberto Recatalá:

"Després d'una setmana de molta càrrega (jajaja) me plante en Cabanes. Tres motius: corria Silvia, anaven molts dels meus companys i està molt ben organitzada. Corrent tota la cursa amb una crack d'este esport, de "carne i hueso" i que encara no ho sap... va fer que a partir del km 15 quan ja no podia en la meua ànima, seguira endavant. Gràcies per la cursa Sonia. Felicitar a les nostres xiques que com sol passar, ens peguen bons repassos, i animar a les 3 "accidentades". Als xics, un besito. Encaramefanmalfinslespestanyes!!".
Alberto, porta tres setmanes consecutives posant-se un dorsal, i a poc a poc recuperant-se d'eixa llarga lesió. Entrant a meta junt a Sonia Escuriola, va fer un temps de 2h29'56".

Silvia Sos:

"Després no tindre bones sensacions en la cursa de Vilavella no sabia ben bé com afrontar la cursa, però només en sentir les paraules de David quan em va dir el dijous que isquera a tope, que isquera a provar, ho vaig tindre clar... passara el que passara anava a donar-ho tot. Me vaig trobar molt bé de cames, amb molt bones sensacions, podia portar un bon ritme i les cames responien, així que vaig disfrutar doble. Per una altra banda, molt contenta per compartir podium amb les companyes de l'equip".
Silvia aconseguia amb un temps de 2h10'16" entrar a meta com a primera classificada absoluta.

Per altra banda, vam tindre també a Ruben Lucas, que segons ell conta no va trobar bones sensacions en les pujades. Encara així, el nostre amic, amb un temp de 1h47'12", aconsegueix una grandíssima 6a posició en la classificació general. I és que el nostre Ruben és molt exigent, perquè tots pensem que va fer una gran cursa!!!
També va estar present, Miguel Ángel Martínez, que després de passar una lesió en el bessó, anava a provar com es trobava i comprovar si estava ja recuperat, ja que prompte competirà en la Marató d'Espadà. Migue amb un temps de 1h49'08" va demostrar que les sensacions són molt bones, i pràcticament la lesió està ja superada, de la qual cosa tots ens alegrem!!
Finalment, teníem també present al nostre jove corredor Pau Gómez, que acabava de passar una neumonia prou forta, i encara no es trobava al 100% recuperat. Així i tot, Pau va aconseguir finalitzar la cursa amb un temps de 2h14'19" molt prop de Sonia i Cristian.
A nivell de club, vam aconseguir una gran 2ª posició i vam ser premiats amb un pernil!!!

CLASSIFICACIONS

No hay comentarios:

Publicar un comentario