C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 11 de octubre de 2012

Campionat d'Espanya de Clubs by Xari Adrian


Com normalment no soc molt de contar les meues venturetes ultres, ara vaig a deixar unes parauletes...perque crec que       l´event ho requerix. I perquè  Alberto sempre està punxant-me per a que escriga algo.jijijiji........

Per a mi ha sigut el primer Campionat per Clubs en el que participe i xiquets!!! No mai oblidaré aquest dia,ha sigut el punt final per una temporada redona.

Encara no hem complit un any com a equip i ja som Subcampions d´Espanya ...algo que no es pot dir tots els dies.

El meu campionat era un poc sorpresa, jo era com un "huevo kinder" avanç de menjar-te´l...que estàs ansiós per obrir-lo avore que hi ha dins; pues aixó era jo en les ansies que tenia per córrer no sabia si eixiria un dia 10 o petaria....jijiji, evidentment va ser lo segon.

La meua carrera va acabar al km15 més o menys, fins ahí vaig donar-ho tot, pero les meues cames i la meua energia se van agotar, jo sabia que no havia recuperat de Cavalls però volia igualment donar-ho tot. A partir d´ahí va ser tot un calvari fins a meta...però un calvari que valia la pena passar;per eixa gent de l'equip que estava patint més que nosaltres de veurens,i que en els seus ànims tots varem aplegar a meta....per la pressió de córrer a casa i tindre a tanta gent volguda esperant-me i per vosaltres GR33,que cada dia estic mes contenta de ser part d'aquest equip. 

Per totes eixes coses i perquè soc una cabuda....jjijiji,ha valgut la pena patir.

Enhorabona equip...!!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario