C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 12 de octubre de 2012

Campionat d'Espanya de Clubs By David Mundina



"Dos d’octubre, rep un correu del Gr33 amb el llistat dels nou membres que representarem al club en el campionat d’Espanya... i el meu nom està en eixa llista... el meu primer campionat...

“La possibilitat de realitzar un somni és el que fa que la vida siga interessant”...

I he ací el meu somni, poder defendre la camiseta d’una família de corredors que a principis d’any van decidir comptar amb mi...

Dies després estic en la línia d’eixida junt amb Juanan, em dóna els últims consells, últims desitjos de sort i sona el xiulit d’inici, eixida ràpida, pulsacions a límit... però en el km 4, en una baixada note una punxada en la part superior del quàdriceps... sent que la meua carrera ha acabat, no puc allargar la camallada en les baixades i en els trams plans... no puc córrer com volguera...

“Quan algú desitja algo ha de saber que corre riscos i per això la vida val la pena”...

se que no vaig poder aportar el que haguera hagut d’aportar a l’equip, se que vaig posar el meu gra d’arena acabant la carrera, i potser algú si va pensar en mi i em va donar el meu xicotet moment a l’entrar en les pistes, un xicotet home de deu anys corre en la meua busca, es col·loca al meu costat i recorre els últims metres per a creuar junts de la mà l’arc de meta, tots els dies se’ns dóna la possibilitat de poder canviar en un moment el que ens fa infeliços, i en eixe instant màgic al creuar la meta junt amb ell, vaig saber que habia pres la decisió adequada...

Mai podré oblidar la cara de cada un dels membres de l’equip, des dels que es van deixar les cames i el cor en la muntanya fins als quals es van deixar l’ànima animant cada pas que donàvem i ajudant en cada moment perquè no ens faltara res... Mai podré oblida la cara d’ells, gent que han guanyat infinitat de carreres, que han aconseguit reptes i rècords impossibles, gent que veia tan llunyana i ara les veig tan pròximes...

Tots vam comprendre que amb entusiasme, havíem de fer les coses amb amor i amb voluntat a la cerca d’allò que tots desitjàvem i en el que créiem...

Subcampions d’Espanya...

Felicitats família, gràcies família!!!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario