C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 5 de septiembre de 2012

V VOLTA DE MUNTANYA DE CATÍ

En aquesta cinquena edició de la Volta de Muntanya de Catí, com prèviament vam anunciar, els atletes del GR33 que van acudir van ser Vicent Peris, Miguel Ángel Duplas, Alberto Recatalá i Silvia Sos. 

Tots ells, van haver de matinar per estar a les 8:00 en punt en la línia d'eixida. Aquesta edició va contar amb corredors d'un gran nivell. En categoria masculina, ens trobàvem amb el nostre amic Santi Garcia, Cristobal Adell, Raul Garcia, Javier Robres,... entre altres. I en categoria femenina, va participar l'atleta catalana Ragna Debats. 

Ací us deixem les cròniques dels nostres corredors, que ens expressen cóm van viure ells la cursa!

MIGUEL ÁNGEL DUPLAS...


"Esta carrera sigue desmontandome todas las teorias de entrenamientos, preparación...., después de llevar 2 meses de veraneo y tocando muy poco la montaña, compitiendo bastante en carreras de asfalto eso si, me presento en Cati con pocas pretensiones viendo el cartel de participantes. Mi último "largo montañero" fue la carrera de Albentosa, lo demás algun rodaje de 1 horita por montaña y poco más. Para sorpresa mia resulta que tengo muy buenas sensaciones en carrera y voy bien de piernas en las subidas más importantes, asi pues voy toda la carrera en solitario y regulando el ritmo, acabando con fuerza y a 3:30 los últimos 2 km, lo dicho, si la llego a preparar a conciencia no me sale mejor."




VICENT PERIS...

"En 2 setmanes seguides de festes (treballant, això sí) a les costelles més una boda el dia abans, em vaig presentar a Catí, dispost a disfrutar d’una cursa que vaig fer per última vegada al 2009, i que poc té a veure amb aquella, ja que la pujada fins al punt més alt, La Nevera, és totalment diferent. La cursa em va agradar molt. És molt muntanyera i guarda una relació entre quilometratge i desnivell positiu que haurien de tenir totes les curses de muntanya. Més de 1.000 mD+ en 20 km. Bona cursa.
En quant a mi, poques curses de quilometratge curt porte fetes estos 2 últims anys, en lo qual em costa rendir a ritmes als que m’he desacostumat. Així i tot, vaig disfrutar en tots els terrenys. Em vaig trobar bé pujant. Prou ràpid en terreny favorable, i sobretot amb molta confiança en baixades tècniques, fent algun “recte suicida” per a poder adelantar a algun corredor. Mira que m’ha costat tenir aquesta confiança des de que em vaig lessionar al turmell ara fa 2 anys, però pareix que a poc a poc vaig agafant confiança en fer una de les coses que més m’agradava, baixar fort i amb seguretat.
Vaig acabar fort i amb bones sensacions, tocant des de que vam eixir de l´últim pedregós barranc a la pista final que ens portava al poble, ritmes tots per baix de 3’30”. ¡¡ Mare meua, quina manera de córrer per acabar una cursa !!
La pròxima parada, Cavalls del Vent. Això ja està ahí."



SILVIA SOS...

"Encara amb molèsties als isquios, decidisc eixir a provar si em permeten corren amb normalitat, però al poc de carrera me done conter que m'acompanyaran durant tota la cursa. Al km 4 ó 5 alcance a Alberto, que m'està esperant, la qual cosa m'anirà molt bé per no baixar els braços i intentar mantindre el ritme. Poc abans del km 6 em passa la campiona Ragna Debats, que vaig tindre l'oportunitat de conèixer millor en acabar la cursa, i és una gran persona a part de corredora!! Abans d'aplegar a l'Avellà, pel barranc, em pegue un bon colp al genoll amb una gran pedra, que fa que les molèsties als isquios desapareguen i se concentre tot el dolor en eixe únic punt, que em limita prou el ritme en baixades i pla. Però encara aixina, a bon ritme amb la companyia d'Alberto i Paco Sáez, que es va unir a nosaltres, arribem a meta, en 2a posició i millorant en 6 minuts els temps de l'any anterior."
2h14'44"



Bona cursa, per tant per als nostres corredors. Miguel va aconseguir una meritòria cinquena posició, Vicent Peris 15è i Alberto va col·laborar en que Silvia aconseguira la segona posició de la cursa, entrant per darrere de la campiona Ragna Debats.



Amb aquesta, la nostra fémina, Silvia, es situa líder de la Lliga Nord, a falta d’una prova, la Cursa per Muntanya de Vilafranca, que es realitzarà el proper 23 de setembre, on finalitzarà aquesta Lliga Nord, i esperem aconseguisca un nou triomf per al club GR33.

CLASSIFICACIÓ i NOTICIA (Corredor de Montaña)


No hay comentarios:

Publicar un comentario