C.M. GR-33

C.M. GR-33

martes, 19 de junio de 2012

III GRAN TRAIL PEÑALARA

Que els que fem carreres per muntanya no estem del tot bé, és conegut per tots, i per la meva part, recolzat aquesta postura de la gent, i sense ganes de desmentir-ho, és més, estic orgullós. Però els que fan ULTRES, buaaaaaaah, eixos sí que son bons!!! 14-15-20-24 hores sense parar de córrer, fent algo que no és que t’agrade, sinó que a més a més t’ompli al fer-ho,….què vols que diga, no hi ha medicaments ni drogues que ens donen tant.

Bé, i per què dic açò,….pues per a contar la pròxima de la nostra Ultra-woman particular, i és que Xari Adrian, descansaeta ja de la CSP-115, recordem campiona absoluta i rècord de la prova (açò aquest any no tenia mèrit) i recuperada també de la Volta al Terme de Fondeguilla, ja té un pròxim objectiu a la vista, res més que el Gran Trail de Penyalara (el nom….ja fa vore que no serà curtet)


Es tracta d’una prova que es disputa el 23/24 de juny en el poble madrileny de Navacerrada.

Copiem el recorregut de la web del club organitzador la R.S.E.A Peñalara:

…El recorrido comienza en el pueblo de Navacerrada, puerta natural de entrada a la sierra de Guadarrama, por el valle de La Barranca y el collado del Piornal alcanza la cima de La Maliciosa y baja por la sierra de los Porrones a Cantocochino, ya en pleno Parque Regional de la Cuenca Alta del Manzanares. La prueba discurre por La Pedriza siguiendo las trazas del GR10, pasando junto al Refugio “Giner de los Ríos” y alcanzando el Collado de la Dehesilla, desde donde se accede a la Hoya de San Blas y bajo pinares y robledales por el antiguo camino de Madrid a el Paular se alcanza el Puerto de La Morcuera. Desde el Puerto y tras una larga bajada se llega al Monasterio del Paular en pleno valle del Lozoya, cruzando el río por el histórico puente del Perdón y llegando a la localidad serrana de Rascafría.
De Rascafría y el valle del Lozoya, el Gran Trail remonta al cordal de los Montes Carpetanos, alcanzándolos en el Puerto del Reventón. Desde el puerto transita por el cordal entre la vertiente segoviana y la madrileña y llega a la altura máxima de toda la sierra y por ende de la prueba, coronando la cima de Peñalara. Desde la cima baja por la vertiente segoviana de la sierra entre majestuosos pinares y llega a La Granja de San Ildefonso, donde aquellos que participan en el Trail Peñalara 80K tendrán la meta.
Desde La Granja y siguiendo el camino de las Pesquerías Reales, camino construido en tiempos de Carlos III y que transcurre paralelo al río Eresma, el Gran Trail se adentra en los pinares de Valsaín y siguiendo nuevamente el GR10 gana uno de los históricos pasos entre ambas mesetas, el puerto de la Fuenfría.
Desde la Fuenfría y siempre bajo los pinares de Valsaín, la ruta del Gran Trail llega al Puerto de Navacerrada (km 100). Para finalizar la ruta solo queda remontar por la ladera de Las Guarramillas al collado del Emburriadero y descender nuevamente al valle de La Barranca para alcanzar desde allí la meta en el pueblo serrano de Navacerrada…

I les dades que tant ens agrada a la gent que correm son estos :

110 kilòmetres, 5.010mts desnivell positiu/ 5010 mts desnivell negatiu I un temps màxim de 30h per a disputar-ho.

I lo que ens agrada mes encara…..vore açò, una i altra volta…



La nostra amiga Xari, a bon segur que farà un gran paper, sempre buscant l’objectiu principal de la temporada, la UTMB.
En aquesta ocasió, ha promès una crònica per a després de la carrera!!! Ací ho podreu vore!!

ANIMS SUPER XARI !!!!!!!!!!!!!!!!!


2 comentarios:

  1. Molts anims per a Xari, ho te tot per a fer un bon paper. Descansaeta de la CSP i de la Volta al terme, no li lleves mèrits a la xiqueta.
    Molta sort.

    ResponderEliminar
  2. Tens molta raó Àngel, ja està subsanat!! També va fer una gran VTF i ja saps que pensem que es una gran carrera la que teniu. Aquest any doble podium del C.M.GR33-TOTTRAIL, Xari i J.J.

    ResponderEliminar